Barbaţii şi sexul

Posted by HawK | Labels: | Posted On Friday, January 8, 2010

"Cercetătorii au descoperit că un bărbat obişnuit se gândeşte la sex de 13 ori pe zi, şi, în total, pe parcursul unui întreg an, de 4.745 de ori. O treime dintre ei admit chiar că sexul este primul lucru care le vine în cap atunci când se trezesc dimineaţa."

Mă să-mi fut una..câtă precizie. Dacă se gândeşte de 13 ori pe zi, când plm mai fute? când ajunge la 17? O treime admit că se gândesc la sex dimineaţa, iar ceilalţi la ce se gândesc? Vă zic eu: .. iar mă duc la serviciu; fmm de ceas, nu mai puteai să aştepţi măcar 5 minute?; mă duc să mă piş. Prima treime era formată din bărbaţi virgini probabil care la 40 ani încă stau cu părinţii.

"Pe de altă parte, femeile se gândesc la sex de cinci ori pe zi, sau de 1.825 ori pe an. Însă, atunci când vine vorba despre actul în sine, bărbaţii trebuie să se mulţumească cu o medie de doar două ori şi jumătate pe săptămână, sau 104 pe an."

Bun..deci bărbaţii se gândesc la sex înainte, in timpul, după si între fiecare masă. Femeile doar de 5 ori ..că deh, ţin cură.

"Este binecunoscut faptul că bărbaţii se gândesc foarte mult la sex, însă este uimitor că am descoperit şi de câte ori o fac în timpul unui an. Se pare că fac mai mult sex în mintea lor decât în realitate. Nu se pot despărţi de aceste gânduri nici măcar atunci când se trezesc dimineaţa. Prin urmare, când vă surprindeţi iubitul uitându-se în gol puteţi intui ce-i trece prin cap", susţine un purtător de cuvânt al companiei de cercetare www.Onepoll.com, citat de Telegraph.co.uk.

... =)))) De ce am impresia că purtătorul ăsta de cuvânt e femeie?

"Cercetătorii au descoperit şi că unul din trei bărbaţi crede că o cină la lumina

lumânărilor reprezintă cea mai bună metodă de a-i conferi dispoziţia necesară partenerei, urmată de un masaj.

Dar femeile sunt mai predispuse la a pune muzică romantică sau a-i găti partenerului în încercarea de a-l atrage în pat. "

Aşadar, bărbaţilor li se pare romantic să le aprindă iubitelor o lumânare, în timp ce femeile prin aptitudinile lor culinare, vor să-şi aducă partenerul la pat. Asta nu prea pare a fi dragoste..

Am şi o provocare pentru voi. Vreau să numaraţi de câte ori vă gândiţi la sex într-o zi obişnuită. E valabil şi pentru fete si baieţi. Şi încă ceva, de câte ori pe zi se gândesc fetele să-şi cumpere o pereche nouă de papuci/ rochii/ bluziţe ?

Comments:

There are 11 comments for Barbaţii şi sexul

Post a Comment

Followers