Spune PLM drogurilor

Posted by HawK | Labels: , | Posted On Sunday, January 17, 2010


Mă uitam azi pe blogul celor de la Spune NU drogurilor .. şi mă gândeam eu aşa.. ce s-ar întâmpla dacă..
Intră droghistu' pe blog şi vede el pe acolo că dacă bagi în venă şi tragi pe nas s-ar putea să mori, că s-ar putea să te spoiască unu cu shootgunu' dacă faci trafic, că plm. Eu nu cred că l-ar speria aşa ceva. Adică.. pe orice pachet de ţigări scrie că tutunul poate ucide şi nu ştiu ce, dar cu toate astea se fumează pe rupte peste tot. Droghistu' s-ar putea să încerce să se lase de droguri doar când i se întampla ceva mai urât, şi când probabil e prea târziu. Totul depinde de anturaj şi de cât îl duce pe fiecare capul. Eu nu cred că cineva poate renunţa la un drog doar pentru că a citit ceva pe net. Probabil ăştia cu astfel de campanii nu au avut niciodată vreo discuţie cu vreun droghist' .

Probabil campania se adresează copiilor sau celor care îi bate gândul să se apuce..

Comments:

There are 15 comments for Spune PLM drogurilor

Post a Comment

Followers